۱۳۹۸ دی ۲۳, دوشنبه

مروری بر عملکرد جنایت های جمهوری اسلامی (به بهانه ۲۲ بهمن )



۱۷۶ نفر در یکی از بی سابقه ترین جنایات حکومت جمهوری اسلامی   هدف حمله موشک های به عمد  سپاه پاسداران  قرار گرفتند . ایدئولوژی کهنه  و استبداد برون آمده از آن،  جان جوانانی را گرفت که اکنون می توانستند زندگی کنند .شاد باشند و لبخند بزنند. تفکر آخوندی که جز احکام شرعی بول و غائط و احوط و طهارت با سنگ و کلوخ نمی فهمد مغزهایی را نشانه گرفت که می توانستند جهان را به جای بهتری تبدیل کنند.
این تنها نمونه ای از جنایت آخوندی در چهار دهه است جنایاتی که در کردستان،  جنگ هشت ساله و صدها هزار کشته.. اعدام های دهەی شصت،  قتل عام ۶۷،  قتل های زنجیره ای. کشتار ماهشهر و  کرمانشاه،  کشتار ۸۸،  کشتار ۹۶ ، قتل عام ابان ۹۸، اعدام زندانیان سیاسی.   ترور رهبران اپوزیسیون در خارج از کشور، جنایات در بلوچستان و اهواز، جنایت علیە کارگران،  جنایت علیە اقلیت ها،به عزا نشاندن مادران، بە خون غلطاندن معترضان، ترور قطب دراویش گنابادی. این رژیم مرتکب شده است نسل کشی شقاوت باری ست که تاریخ ، به نام  هولناکترین جنایات علیه بشریت  در قرن بیست و یکم  آنرا خواهد نوشت..
مجموعه اقدامات نظام جمهوری اسلامی  یا نیروهای نیابتی و مورد حمایتش  درجهت حفظ و تقویت نظام.  انتقام‌گیری از مخالفین یا کمک به متحدین خود، که از بدو انقلاب ۱۳۵۷ تا کنون در جریان است موجب آسیب به حقوق اساسی بشریت شده‌است. 

محاکم قضایی بین المللی میبایست این رژیم را نه تنها برای انجام این جنایتها که جنایت های فرا مرزی اش مانند، همکاری با رژیم بشار اسد و سرکوب و کشتار مردم بی دفاع و بی گناه سوریه  و بی خانمان کردن مردم معترض به حکومت بشار اسد. . جنگ‌افروزی در جنگ داخلی یمن ..تجهیز شیعیان در کشورهای منطقه و تجهیز مخالفان موجودیت اسرائیل و تشکیل حزب‌الله... دخالت در امور افغانستان و همکاری با القاعده و طالبان.   .پرورش تروریسم  .و ایجاد تشکیلاتی به نام حشدالشعبی. زینبیون. فاطمیون و غیره برای سرکوب داخلی و خارجی  .  اهداف  برنامه های هسته‌ای و موشکی .  و مواردی از این قبیل، توسط سپاه جنایتکار پاسداران که بازوی سیاسی–نظامی  رژیم خامنه ای ست تحت پیگرد و تحریم  های بین المللی قرار دهد.
حقوق بشر باید  اجازه این را داشته باشد که حقیقت کنونی اعتراضات در جریان مردم ایران را نظارت کرده و گزارش بدهند. نباید شاهد کشتار دوباره ی معترضان بی دفاع و یا قطع اینترنت باشیم. جهان نظاره گر این اتفاقات است..

سردمداران این رژیم باید بخاطر جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار گیرند. سکوت و بی عملی در برابر جنایت های جمهوری اسلامی، هم نقض کنوانسیونها و قوانین و استانداردهای بین المللی است و هم مشوق رژیم در  ادامه این جنایات علیه مردم ایران و گسترش آن در منطقه است.به امید پیروزی ملت مظلوم ایران. 




نويسنده:
فرشيد افشار

تاريخ : 2020/1/13