۱۳۹۹ اسفند ۸, جمعه

دیده‌بان حقوق بشر خواهان 'بازخواست افراد مسئول' در تیراندازی سراوان شد

 


توضیح ویدئو، 

نقش سوخت ‌بری در معیشت مرز نشینان استان سیستان و بلوچستان ایران

سازمان دیده‌بان حقوق بشر از مقام‌های ایران خواسته درباره تیراندازی به سوخت‌بران در استان سیستان و بلوچستان، تحقیقاتی فوری و شفاف انجام دهند.

این سازمان حقوق بشری خواهان بازخواست افراد مسئول در تیراندازی سراوان و پرداخت خسارت به قربانیان آن شده است.

روز دوشنبه ۴ اسفند نیروهای امنیتی به سوی کسانی که قصد باز کردن جاده‌ای مسدود در منطقه‌ مرزی بم‌پشت برای انتقال سوخت به پاکستان را داشتند، شلیک کردند.

رسانه‌های محلی از کشته شدن دست کم ده نفر در تیراندازی نیروهای امنیتی خبر دادند. مقام‌های ایران گفته‌اند دو تا سه نفر در جریان این تیراندازی کشته شده‌اند.

صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

 


یک متهم در تهران توسط دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل به اعدام محکوم شد.

بهمن‌ماه سال ۹۸ وقوع آتش سوزی در خانه ای در غرب تهران به پلیس اعلام شد. آتش نشانان پس از مهار شعله ها با جسد دختر ۳۴ ساله ای به نام نادیا روبرو شدند که در اتاق خواب بود. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان اعلام کردند دختر جوان احتمالاً قبل از آتش سوزی جان سپرده است.

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ نادیا را برق گرفتگی اعلام کرد و مأموران پلیس دریافتند نامزد ۳۶ ساله وی که مهندس کامپیوتر بود در زمان وقوع آتش سوزی در پارکینگ خانه حضور داشته سعید به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت.

سعید در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و نادیا سال ۸۵ هر دو دانشجو بودیم. ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم و آشنایی ما چندین سال طول کشید. ما به یکدیگر علاقمند شدیم و چهار سال قبل با هم عقد کردیم. اما چون خانواده ام شهرستان هستند و من به تنهایی در تهران زندگی می کنم در خانه نادیا زندگی می کردم.

وی ادامه داد: من دانشجوی دکترای رشته آی تی بودم و وضع مالی بدی نداشتم اما نادیا زیاده خواه بود. او از من توقع داشت تا مدام او را به سفر خارج از ایران ببرم. من حتی خانه ام را به نام او سند زده بودم اما نادیا می خواست ماشینم را هم به نامش سند بزنم. آخرین بار در خانه با هم بحث کردیم و درگیری میان ما بالا گرفت. نادیا قهر کرد و به اتاق خواب رفت. من از رفتار او خسته شده بودم. به همین خاطر در یک لحظه فکری به ذهنم رسید. من سیم برق را برداشتم و در حالی که نامزدم خواب بود دوشاخه را به پریز برق وصل و سیم را به بدن نادیا متصل کردم. نامزدم مقابل چشمانم جان سپرد و من همان موقع اتاق خواب را آتش زدم. سپس به انباری خانه رفتم و مشغول کار شدم تا پلیس را گمراه کنم.

به دنبال اعتراف های مهندس جوان و بازسازی صحنه جرم، وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر دختر جوان برای داماد سابقشان حکم اعدام خواستند.

سپس سعید در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: باور کنید من تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل نامزدم اعتراف کردم. من عاشق همسرم بودم و هیچ اختلافی با او نداشتم. من آن روز در انباری خانه مشغول به کار بودم و نمی دانم چرا خانه آتش گرفت. حتی نمی‌دانم چه کسی به خانه ام رفته خانه را به آتش کشیده است. نادیا قطعاً به خاطر آتش سوزی دچار برق گرفتگی شده و جان سپرده است. من دستی در این ماجرا نداشتم.

۱۳۹۹ بهمن ۲۷, دوشنبه

بالا گرفتن انتقادها به «ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی» در ایران

 

خامنه‌ای می‌گوید به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و واکسن آن‌ها اعتماد ندارد


«خامنه‌ای مسئول جان تک‌تک کسانی است که ممکن است در اثر ابتلا به کرونا بمیرند» - عکس از ایرنا

سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، مبنی‌بر ممنوعیت ورود واکسن کرونای تولیدی آمریکا و انگلیس به ایران، به‌سرعت با واکنش‌های فراوان کاربران ایرانی رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه واکنش‌های انتقادی روبه‌رو شد.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی روز جمعه ۱۹ دی‌ماه، گفت که به واکسن تولید ایران اعتقاد و اعتماد دارد و به مسئولان کشور دستور داده که ورود واکسن کرونای تولیدی آمریکا و انگلیس به کشور ممنوع است.

او همچنین گفت که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اعتماد ندارد و فکر می‌کند که آن‌ها می‌خواهند واکسن خود را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند.

بخش محدودی از واکنش‌ها به سخنان امروز خامنه‌ای که اغلب همراه با هشتگ‌های «ورود_واکسن_ممنوع»، «واکسن_آمریکایی_ممنوع» و «واكسن_میسازیم» همراه شده است، این سخنان را تصدیق و تأیید یا توجیه می‌کنند. بیشتر کاربرانی که از این هشتگ‌ها استفاده کرده‌اند افراد وابسته به حکومت یا نزدیک به جناح حاکم هستند.

مینو محرز نظر آیت‌الله خامنه‌ای درباره واکسن کرونا را رد کرد

 


خامنه ای

مینو محرز، عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران گفته "هر کشوری، هر نوع واکسن تایید شده‌ای که دارد، موثر است و باید تزریق کرد."

سخنان خانم محرز که مسئول ارزیابی علمی واکسن کرونا است، با سخنان رهبر ایران در تضاد است که گفته بود به واکسن‌های بریتانیایی و آمریکایی اعتمادی نیست و مسئولان باید واکسن‌های معتبر دیگر تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، خانم محرز درباره تاثیر واکسن‌های تایید شده در دنیا گفته است "این واکسن‌ها گرچه انواع مختلفی دارند اما همگی باعث افزایش سطح ایمنی در برابر کرونا می‌شوند و باید تزریق کرد."

در حال حاضر سه واکسن اصلی که تاکنون تایید و استفاده آن به طور گسترده آغاز شده، واکسن شرکت آمریکایی فایزر و بیوان‌تک آلمان، واکسن استرازنکا با مشارکت دانشگاه آکسفورد در بریتانیا و واکسن مدرنا در آمریکاست. 

اما آیت‌الله خامنه‌ای که معمولا نظراتش بر تصمیم سایر نهادها اولویت دارد، به دولت گفته نباید واکسن‌های تولید شده در این کشورها را خریداری کند.

آقای خامنه‌ای همچنین درباره سلامت این واکسن‌ها ابراز تردید کرده و گفته به آنها اعتماد ندارد: "اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند، این افتضاح کرونایی در کشور خودشان پیش نمی‌آمد. چند روز پیش در ظرف ۲۴ ساعت، اینها چهار هزار نفر تلفات داشتند. اینها اگر بلدند واکسن درست کنند، اگر کارخانه‌ی فایزرشان می‌تواند واکسن درست کند، چرا می‌خواهند به ما بدهند؟ خب خودشان مصرف کنند که این قدر مرده و کشته‌‌ زیاد نداشته باشند."

دکتر محرز درباره اثرگذاری واکسن آمریکایی هم در نظراتی مخالف با نظر آقای خامنه‌ای گفته است: "آمریکا واکسیناسیون را از همه زودتر شروع کرد اما ۳۰۰ میلیون جمعیت دارد و باید حداقل ۲۰۰ میلیون نفر تزریق کنند تا میزان اثرگذاری و مقابله با احتمال مرگ و میر مشخص شود... بنابر این تا همه افراد یک جامعه واکسینه نشوند و مصونیت نسبی پیدا نکنند، نمی‌توان در خصوص اثرگذاری این واکسن بر کاهش میزان مرگ و میر صحبت کرد."

سخنان آقای خامنه‌ای درباره ممنوعیت استفاده از واکسن تولیدشده در آمریکا و بریتانیا در حالی عنوان شده است که سازمان بهداشت جهانی و دهها کشور در سراسر جهان، ایمنی واکسن‌های کرونا را تایید کرده و استفاده از آن را آغاز کرده‌اند. سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که واکسن‌هایی را که ایمن و موثر تشخیص می‌دهد، در چارچوب برنامه کوواکس توزیع می‌کند تا دسترسی عادلانه مردم همه کشورهای جهان را به واکسن تامین کند.

نظرات رهبر ایران که ممکن است بر اولویت‌های خرید واکسن اثر بگذارد باعث تعجب بسیاری از کارشناسان بهداشتی و خشم مردم ایران شد. 

توضیح ویدئو، 

شروع آزمایش واکسن ایرانی کرونا بر روی انسان

تاکید دوباره دولت بر خرید واکسن از کوواکس

دولت ایران امروز هم بار دیگر تاکید کرده که منتظر دریافت چند میلیون دوز واکسن خریداری شده از کوواکس است. 

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ایران با اشاره به پرداخت ۵۲ میلیون دلار برای خرید واکسن کواکس گفته که با این مبلغ حدود ۱۶ میلیون و ۸۰۰ دوز برای ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر واکسن خریداری شده که منتظر دریافت آن تا دو ماه دیگر هستند. 

بیشتر واکسن‎های خریداری شده توسط کوواکس اصالتا مربوط به شرکت‌های آمریکایی و بریتانیایی است که در کارخانه‌های دیگر جهان از هلند و بلژیک گرفته تا هند تولید می‌شود.

او همچنین از "احتمال" ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار دوز واکسن از روسیه و چین خبر داد که در صورت دریافت این امکان ایجاد می شود که تا قبل از پایان سال جاری واکسیناسیون را آغاز کنیم.

۱۳۹۹ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

آغاز پایان دیکتاتور


آغاز پایان دیکتاتور

خامنه ای و دولت شیادش که قصد داشتند، کسری بودجه را از جیب مردم جبران کنند، بدجور قافیه را باخته و با دستان خودشان سر زخم چهل ساله مردم را بازکردند. نتیجه اش خشم شعله وری بود، که ظرف چند روز دامن کل نظام را گرفت و خلیفه ارتجاع مجبور شد که با وارد کردن اراذل و اوباش چاقوکش بسیجی و لباس شخصی، به خیال خام خود، قلع و قمع بکند. این خشونت های جنایتکارانه، همراه با قطع سراسری اینترنت بود بلکه بتواند، بی سر وصدا دست به هرجنایتی در حق جوانان شورشی و مردم بپاخاسته بزند و موقت هم که شده با اهرم دستگیری و شکنجه و اعترافات اجباری و سرکوب عریان، چند صباحی را برای بقای حکومت ننگین خود وقت ذخیره کند. البته این بدترین اشتباه محاسبه همه دیکتاتور های جنایتکار هست. از جمله ولی فقیه سفاک، که خطر سقوط خلافت ستمکارش را به خوبی حس می‌کند، بخصوص از پیکر تب دار شهرهای شورشی که خاموشی ناپذیر هستند و این فوران خشم وکین انقلابی مردم علیه ولایت فقیه آنچنان نگران کننده هست که حتی جهان سیاست هم به آن اذعان می‌کنند.

«مهم‌‌ترین موضوعی که باید مورد نگرانی پیرمرد خرفت ساکن تهران [ولی‌فقیه] و مشکل او باشد، شدت خشونت به کار رفته علیه معترضان در مقایسه با ناآرامی در سایر کشورها هست. »

شهرهای شورشی با پیشتازان جوانان دلیر و بی باک و با نبرد جانانه شان آنچنان ترسی را در دل کارگزاران خلیفه ایجاد کرده که یکی پس از دیگری وارد صحنه شده و به نوعی آن را اعتراف می‌کنند، از جمله پاسدار شکنجه گر سلامی که قیام آتشین مردم تحت ستم را به جنگ جهانی تشبیه کرد.

« فرمانده سپاه پاسداران ناآرامی های جاری ایران را که در پی افزایش بهای بنزین روی داده یک جنگ جهانی هدایت شده توسط قدرت های خارجی به ویژه آمریکا خواند و خطاب به تظاهرکنندگان افزود: “باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. باور کنید جنگی که در خیابان های ما آغاز شده یک نقشه جهانی بود

البته برای همه مردم ایران و هم برای ناظران بین المللی، واقعیت فراتر از آن چیزی هست که این مهره های فاسد و جنایتکار بیان می‌کنند. واقعیت اینکه با دادن آدرس های موهوم خارجی، اصل قضیه که عدم مشروعیت نظام هست و حکومت خلیفه به ته خط رسیده را سعی می‌کند، پنهان نماید و این در حالی هست که حکومت آخوندی، به خوبی می‌داند که حضور یک آلترناتیو قدرتمند که در سازماندهی های قیام از طریق کانون های شورشی، نقش اصلی براندازی را درصحنه ایران برعهده دارد و خواب را ازچشمان کور این تبهکاران ربوده است و با تلاش های بیهوده سعی می‌کنند که این واقعیت را کتمان کنند. این نشانه مرگیجه خلیفه ارتجاع در فاز سرنگونی هست.

واقعیت اینکه چهل سال ایران راویران کردند، چپاول کردند، به غارت بردند، سرکوب کردند و این فجایع باعث شده که به قول رسانه ها، زیر پوست شهرهای ایران خشمی سترگ انباشته شود و بغضی که درگلوها تبدیل به انفجار شده است. هیچ جریان خارجی، هیچ نیروی خارجی درکار نیست، این اراده های آهنین نسلی هست که دیگر تحمل فساد و چپاولگری و غارت را توسط یک حکومت ارتجاعی ندارد و این واقعیت هم برای مردم ایران و جهان بعد از چهل سال سلطنت آخوندی روشن شده است .

«  در ایران، مسأله، بسیار بزرگتر از حق از دست رفته مردم است. درست در مقابل آن چه در عراق و لبنان، دو کشوری که تحت نفوذ ایران هستند، جریان دارد. موضوع؛ فساد گسترده و سوء‌مدیریت منابع کشور، به وسیله‌ حکومت موروثی و آخوندسالار آیت‌الله‌ها است»

آما آنچه که باید به واقعیت آن اذعان کرد، خواسته اصلی مردم، تنها سرنگونی این دیکتاتوری فاشیستی هست و این حقیقت هر روز بیشتر خودش را اثبات می‌کند و جهان هم به این خواسته مردم  اعتراف میکند.

« شورش اخیر در ایران که روز ١۵ نوامبر در پی افزایش بهای بنزین آغاز شد، «این بار همانند اعتراضات سال ٢٠٠٩ تنها خواستار اصلاح رژیم نبود، بلکه از شعاری به شعار دیگر گاه سرنگونی نظام را طلب می کرد و دلیل اصلی این همه سرکوب ، اعترافات اجباری ، دستگیری های گسترده، تهدید کردن مردم و ایجاد رعب و وحشت برای حفظ و بقای نظام پلید و تبهکار آخوندی بوده و باید گفت این آغاز پایان توست دیکتاتور.

خامنه ای بزرگترین دیکتاتور و یک رهبر فاشیست در قرن اخیر است.!

 

چرا خامنه ای را باید بعنوان بزرگترین دروغگو ودیکتاتور خواند؟!!

1- جعل عنوان رهبری نظام : طبق قانون قبل از بازنگری  قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی تنها و فقط فردی حق رهبری داشته که در مقام مرجعیت بوده باشند و مرجعبت نیز خیالی و یک شبه پدید نمیاید قطعا و به اذعان همه حتی مذاکرات مضبوط مجلس خبرگان برای تعیین رهبری در خرداد 1368 ایشان در آن زمان (و حتی اینک به شهادت استادشان آیة الله منتظری ) نه مرجعیت و نه اجتهاد مطلق و یا حتی اجتهاد متجزی ایشان محرز نشده و صرف رای اعضای خبرگان کسی به مرجعیت نمی رسد چرا که مرجعیت سازو کار خویش را داشته و دارد.
2- جعل عنوان مرجعیت برای خارج کشور : هیچ مرجع تقلیدی تاکنون چنین بدعتی را نیاورده و این تفکیک فقط برای احراز اولیه پست مرجعت از جناح حکومت است وگرنه مرجع مرجع است و داخل کشور و یا خارج ندارد
3- توهین به مراجع تقلید شیعه از جمله کلماتی همچون شیخ مفلوک … ساده لوح… دشمن نشناس بی بصیرت… بی سواد که در مقاطع مختلف برای یرخی از نفاخر عالم شیعه و ایران به کار برده از جمله در سخنرانی در حسینیه امام خمینی و در سفر به نجف آبادو دیگر بلاد.
4- بی تفاوتی به نیروهای زیر دست و عدم اجرای 62 مسئولیت مستقیم بر عهده گذاشته شده از سوی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران… از جمله تار و مار کردن دانشجویان در تیر ماه 1378 و عدم عکس العمل مناسب با افراد خاطی در ضرب و شتم وحشیانه ایشان و فقط اعلام جرم برای دزدیده شدن یک ریش تراش .
5- مدیریت نا کارآمد : ایشان بدون گفتمان و دیکتاتورانه با زیر دستان و ملت شریف ایران بدون هیچگونه رعایت حقوق ملت
6- دروغ گویی : ایشان در روز 2 خرداد 1376 در پای صندوق رای گفتند هیچ کس برایم آقای هاسمی نمیشود ولی در نماز جمعه سال   29 خرداد 1388 گفتند نظر احمدی نژاد به من نزدیکتر است و عواقب این دروغ سیاسی کشته شدن و به زندان رفتن جمعیت بسیاری ازملت ایران شد.
7- هرزه گویی و دشمن سازی : ملت ایران سالها است با کلماتی همچون دشمن و از این دست کلمات زندگی شان بر هم ریخته و بسیاری از فرهیختگان و دانشمندان و روشنفکران مذهبی و غیر مذهبی جلای وطن نموده و سرمایه های عظیم ملت به واسطه ادبیات بسیاز دشمن تراشانه ایشان از بین رفته .
8- عدم پاسخگویی به رفتار ها و کردارهای مسئولین زیر دست از جمله احمد خاتمی – علم الهدی – احمد جنتی – محمد یزدی – فیروز آبادی – ضرغامی و…. که تعیین ایشان بدون واسطه بر عهده متهم می باشد .
9- دستور و فرمان بالاتر از قانون اساسی : متهم با دستورات خارج نطاق قانون و به وبژه قانون اساسی به عنوان حکم حکومتی و با اعمال قدرت مطلقه خارج قانون موجبات قانون گریزی بسیاری از مسئولان منتظر فرصت وبرخی قدرت طلبان درون گروهی به نام بسیج مستضعفان و مردم عادی را فراهم و موجبات هتک اجرای قانون شده از جمله دستور خروج بازنگری لایحه مطبوعات از دستور کار مجلس در زمان آقای مهدی کروبی.
10-    بی تفاوتی به ضرب ، شتم و کشتار مردم در خرداد تا بهمن 1388 توسط نیروهای نظامی و انتظامی که عزل و نصبشان طبق قانون بر عهده وی می باشد .
11- بی تفاوتی به حمله به جمعیت عزاردار و منازل آقاین حسینعلی منتظری و یوسف صانعی  در طول سال 1388 .
12- بی عدالتی : از آنجا که قانون عفو را بر عهده رهبر بنا بر شرایطی فراهم نموده معلوم نیست چرا عفو ایشان شامل افراد قاچاقچی کالا و مواد مخدر و قاتلیت غیر عمدو اوباش هر سال چندین نوبت میگردد ولی در مورد زندانیان امنیتی (همانگونه که مستحضرید از برای اینکه نظام جمهوری اسلامی عنوانی به نام زندانی سیاسی به رسمیت نمی شناسد همان تعبیر فرزندان گمنام وزارت اطلاعات را به کار میگیرم امیدوارم قاضی محترم مقصود را درک بفرمایند و خدشه قانونی بر محتوی وارد نیاورند) هیچ گونه عفوی را روا نداشته بلکه برخی از افراد زندانی در طی دوره زندان مکرر بر محکومیتشان افزوده و به جای تخفیف تشدید را تجربه می نمایند ، که این عمل عدالت رهبری که از جمله شرایط آن است را کاملا از میان میبرد.
13- دستور به پیشبرد موضع هسته ای بدون رفراندو و استمزاج عمومی چرا که عواقب آن بر مات ایران وارد شده و مصیبتش دامان مردم را فرا گرفته از جمله رکود اقتصادی و محاصره سیاسی و تشکیل اجماع بین المللی برای محدود نمودن ملت و کشور ایران.
14-    سکوت در برابر آزاد سازی جاسوسان معرفی شده از سوی وزارت اطلاعات که با سپردن ودیعه از کشور خارج و بی بازگشت نسیت به محکومیتشان به وطن خویش رفته و همچون قانون کاپیتولاسیون یک نابرابری سترگ را بر ملت ما تحمیل نموده از این دست می توان به سارا شرود و 2 دوست همراهش و سربازان تجاوز گر انگلیسی و تبعه فرانسوی زبانی که در دوره انتخابات در اصفهان دستگیر و به جرم جاسوسی محاکمه و با وثیقه و اتهام جاسوسی از کشور خارج و هیچ یم تاکنون برای طی دوران حبس و مجازات به ایران باز نگشته اند .
15- اتلاف بیت المال :اتلاف 2 تریلیارد و 600 میلیلرد دلار 2600000000000 $ سرمایه فراهم آمده از پول نفت در طول این 23 سال رهبری ایشان و عدم پاسخگویی ایشان ، پی گیری و باز خواست از عوامل اجرایی کشور در دولتهای هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی ، محمود احمدی نژاد .

خلاصه ای از کارنامه خامنه ای دیکتاتور- دزدعرب زاده

 caf56398e5a34dc1ebfbac1fc2cada43_XLkhamnei1

422_00
191
1338814889829254_large
معتاد3
khameneE ba sigar
fkux6e
33lz2o9
18475414056024760316

دو دهه ای را که خامنه ای دیکتاتور رهبر جمهوری اسلامی شده، باید سال های فقر و فساد و تبعیض و اختلاس و بی قانونی نامگذاری کرد. رهبری خامنه ای دیکتاتور با ترور بزرگ “میکونوس” در خارج کشور آغاز شد، با توطئه به دره انداختن اتوبوس هنرمندان ادامه پیدا کرد، قتل های زنجیره ای سازمان یافت. کار به حمله به خوابگاه دانشجویان و کشتن و از بالای ساختمان به پایین پرتاب کردن آنان کشید و سرانجام نیز با کودتا 22 خرداد علیه رای مردم و به خیابان کشاندن چماقداران و پاسداران و بسیج  ادامه یافت.

در عرصه اقتصادی نیز رهبری خامنه ای دیکتاتوربه وسیع ترین و گسترده ترین فسادها و دزدی ها انجامید. شریک کردن سپاه و فرماندهان آن در امور اقتصادی و غارت ثروت ملی، راه اندازی اسکله های قاچاق، جنگ بر سر خصوصی سازی ها و تکه تکه کردن صنایع و تقسیم غنایم، تکیه به حزب موتلفه و سپردن امور صادرات و واردات کشور بدست این حزب، اختلاس 123 میلیارد تومانی که سرانجام آن به اختلاس 3000 میلیارد تومان کشید. از دوران روی کار آمدن احمدی نژاد اوضاع صد برابر بدتر شد و هرچه در دوران محمد خاتمی رشته شده بود پنبه شد. امروز کار به جایی رسیده که خود حکومتیان همدیگر را دزد و مختلس معرفی می کنند. از صادق محصولی و مشایی و بقایی گرفته تا جهرمی و بهمنی و رحیمی و نمایندگان مجلس و همه و همه هم در حکومت اند و زیر سایه خامنه ای دیکتاتور و هم پرونده اختلاس و دزدی و سواستفاده دارند که این پرونده ها هم دست خامنه ای دیکتاتور است تا اگر یکی از آنها خواست نافرمانی کند به حسابش رسیدگی شود.

چرا چنین شد؟ چرا به دره انداختن اتوبوس یا قتل چند زنجیره ای چند تن جایش را در دوران خامنه ای دیکتاتور به کودتای همه جانبه علیه رای ملیون ها مردم داد؟ چرا فساد اقتصادی از اختلاس 123 میلیارد تومانی به 3000 میلیارد تومانی کشیده شد؟ دلیل همه اینها را باید در نبود حکومت قانون، خودکامگی و خودرایی خامنه ای دیکتاتور در این سال ها، نبودن مطبوعات و رسانه‌های آزاد و مستقل، سرکوب احزاب و بالاخر فریبکاری و دروغگویی رهبر دانست.

در دوران رهبری خامنه ای دیکتاتور جنایات و فساد بی شماری رخ داد که ملت از آن بی خبرند. ولی هربار که حادثه ای رخ داده که مردم خبردار شده اند خامنه ای دیکتاتور فورا به میدان آمده و بقول خودش دستور رسیدگی و برخورد داده است. در جنایت کوی دانشگاه در سال 1378 اول مدعی شد که قلبش به درد آمده و به آن رسیدگی خواهد شد ولی کار دست آخر به محکوم کردن دانشجویان و تبرئه همه متهمان و محاکمه یک تن به جرم دزدین ریش تراش ختم شد.

در جریان قتل های زنجیره ای قاتلان را از وزارت اطلاعات بیرون کشید و آنها را به اطلاعات بیت رهبری منتقل کرد. در پرونده اختلاس 123 میلیادر تومانی، محسن رفیق دوست را از رییس بنیاد مستضعفان کنار گذاشت و یک مقام دیگر به او داد. آخرین نمونه فاجعه کهریزک بود که اول با چشمان اشکبار، در برابر پدر روح الامینی که از مریدان خود وی بود، مدعی شد که به آن “قاطعانه”‌ رسیدگی خواهد شد و این روزها خبر تبرئه سعید مرتضوی متهم اول آن پرونده منتشر شد.

در دوران رهبری خامنه ای دیکتاتور آنجا که پای دزدها و قاتلان حکومتی در میان بود هیچ پرونده‌ای به نتیجه نرسید. اما هرجا پای مخالفان و منتقدان او در میان بود ناگهان همه دستگاه‌ها به کار افتاد و بسیج شد. کرباسچی را به جرم حمایت از محمد خاتمی ولی به اتهام اینکه به مدیران خود تخفیف داده است به محاکمه کشد و 5 سال زندانش کرد و سپس نوبت به عبدالله نوری و دیگران رسید. همین امروز امثال موسوی و کروبی در حصر خانگی هستند که از زندان صدبار بدتر و شکنجه آورتر است، یا این همه اعضای جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب و دفتر تحکیم که در زندان هستند ولی قاضی مرتضوی خالق جنایت های کهریزک راست راست می گردد و نه حبس خانگی می شود و نه به زندان می رود.

اگر از قتل چند تن در دهه اول رهبری خامنه ای دیکتاتور رسیدیم به کودتا و سرکوب هزاران هزار تن در دهه دوم، اگر از اختلاس 123 میلیاردی رسیدیم به بعد 3000 میلیارد تومانی در دهه دوم، اگر از آفتابه دزدی این یا آن بسیجی رسیدیم به جایی که امروز بسیج شده مرکز اوباش و به جان مردم افتاده و نه تنها دزد مال بلکه متجاوز به جان و ناموس آنها شده،  همه  از آنروست که هرچه فاسد و قاتل و جانی و مختلس و خلافکار و دزد است در زیر سایه خامنه ای دیکتاتور و زیر پرچم ولایت مطلقه ایشان احساس امنیت کامل می کند. خامنه ای دیکتاتور امنیت یک ملت و یک کشور را برباد داده تا امنیت یک مشت جانی و مختلس و خلافکار را که شریک رهبری او هستند حفظ کند.

123
تو ای اهریمن، ای ضحاک دوران، پیر خون آشام
چه اندیشه به سر داری؟
چه میخواهی ز جان مردمان من؟
چه میخواهی ز ایرانم؟
چنین پندار می داری که عمر جاودان داری؟
تو انسانی؟
تو بوئی از شرافت برده ای حیوان؟
به آن لحظه که سرب داغ بر گلوئی میشود مهمان
به آه و شیون مادر، به بغض یک پدر در سوگ فرزندش
به اشک چشم یک کودک که «بابا» یخ زده بر روی لبهایش
چه پاسخ داری ای حیوان؟
زمان اندکی باقی است
نفس های گند و چرکینت رو به پایان است
تو خواهی مرد و ایران زنده خواهد شد
ترانه ساز خواهد ساخت
ترانه خوان خواهد خواند؛
«آهای آهای یکی بیاد یه شعر تازه تر بگه
برای گیس گلابتون از مرگ جادوگر بگه
از مرگ جادوگر پیر که از کتاب ها می اومد
نشسته بر منبر خون عاشقها رو گردن میزد»
مجالی نیست
تو خواهی مرد و ایران زنده خواهد شد
.
.
این شعر زیبا برگرفته از صفحه ی فیس بوک «نه، من مسلمان نیستم» هست و فکر میکنم شاعر توانای این اثر فوق العاده «نیما غریب» باشه، دستهایش رو میبوسم به خاطر سرودن این اثر که حرف دل همه ی ایرانیهای وطن پرسته
به امید مرگ جادوگرها و آزادی و آبادی ایران عزیز
3156
images