۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری در سپیدان

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان واقع در استان فارس از ضرب و شتم چند تن از ماموران این اداره توسط متخلفین محیط زیست خبر داد. به گفته وی، افراد متخلف به خودروی این ماموران نیز خساراتی وارد کرده اند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست منابع طبیعی سپیدان و تعدادی از نیرو‌های این اداره در هنگام ماموریت اجرای طرح کمربند حفاظتی در روستای ریگان این شهرستان مورد سوء قصد و ضرب و شتم افراد سودجو قرار گرفتند.
عبداله بحرینی، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان در این باره اظهار کرد: “در زمان اجرای طرح کمربند حفاظتی بین اراضی ملی و مستثنیات افراد، تعدادی سودجو و ناشناس با متشنج کردن اوضاع، ماموران منابع طبیعی را مورد ضرب و شتم قرار داده و خساراتی را نیز به خودرو اداره وارد کردند”.

او با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضایی شدید با متخلفان، گفت: “تا شناسایی و دستگیری متخلفان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد”.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر اجرای طرح کمربند حفاظتی بین اراضی ملی و مستثنیات افراد، تصریح کرد: “بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قبل از اجرای این طرح چندین جلسه آموزشی و توجیهی با اهالی روستای ریگان برگزار شده و به همراه بخشدار مرکزی نیز بازدیدی از این منطقه انجام گرفته بود”.