۱۳۹۸ اسفند ۲۸, چهارشنبه

محیط زیست موضوع حیوان آزاری در پارک طبیعت عینالی تبریز را پیگیری می‌کند

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: از مدیر عامل سازمان توسعه عمران عون ابن علی خواسته ایم: با عوامل اذیت و آزار حیات وحش تحت تیمار عینالی به جد برخورد شود.محیط زیست موضوع حیوان آزاری در پارک طبیعت عینالی تبریز را پیگیری می‌کند
داود غنی پور در پی انتشار فیلمی از اذیت و آزار حیات وحش پارک طبیعت عینالی تبریز در فضای مجازی گفت: در نامه ای به مدیر عامل سازمان توسعه عمران عون ابن علی در خصوص پیگیری قضایی عوامل اذیت و آزار حیات وحش در پارک طبیعت آن مجموعه زده ایم و به شدت پیگیر برخورد با عوامل خاطی و متخلف حیوان آزاری هستیم.

وی افزود: از آنها خواسته ایم پیش بینی ها و تمهیدات لازم جهت رعایت فاصله ایمن و مناسب گونه های موجود با بازدید کنندگان و افزایش حفاظت از محدوده های تحت نظارت را داشته باشند.
غنی پور تاکید کرد: از سازمان توسعه عمران عون ابن علی خواسته ایم در سریعترین زمان نسبت به شناسایی و پیگیری قضایی افراد خاطی و معترض به حقوق حیوانات اقدام کنند.
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پایان گفت: در صورت تداوم مشکلات حفاظتی کلیه مجوزهای صادره به سازمان توسعه عمران عون ابن علی لغو و نسبت به ضبط و استرداد گونه های موجود در این محل اقدام خواهد شد.